czwartek, 3 września 2015

Olga & Kamil

Cześć! 
Jak tam pierwsze dni w szkole? Też macie tak jak ja, że mi ciężko się przestawić, że wakacje się już skończyły i rano trzeba wstawać a nie spać do południa. Ja do wakacji jeszcze wrócę bo przecież nie dodałam wszystkich zdjęć z tego pięknego czasu ale dziś chcę Wam przedstawić moją kolejną sesje. Wszyscy wiemy, że ludzie zakochani są szczęśliwi i można to zauważyć także na zdjęciach. Dlatego właśnie pokazuje dzisiaj zdjęcia Olgi i Kamila. Obydwoje świetnie wychodzą na zdjęciach. Nie ważne jak się ustawią, zawsze będzie dobrze :) Uważam, że każdy powinien spotkać swoją miłość bo wtedy cały świat był by szczęśliwy ;) 

Dziękuję Oldze i Kamilowi za tak dobrą sesję. Zapraszam chętnych na sesje ze mną.

A za niedługo będzie jeszcze wspomnienie wakacji ;) 

Pozdrawiam













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz