wtorek, 12 sierpnia 2014

Wesele Kasi i Tomka

Cześć Wszystkim! 
Pierwszy raz robiłam zdjęcia Młodej Parze! Co sądzicie? Wyszły mi zdjęcia? Mi się osobiście podobają, a w szczególności osoby które zostały na nich uwiecznione. Trochę ich zrobiłam, wiec na razie wrzucam tylko kilka najważniejszych i najładniejszych :) I prawie bym zapomniała: Szczęścia na nowej drodze dla mojej Pięknej kuzynki Kasi i oczywiście Tomka! ♥

"Małżeństwo czyni z dwóch przerywanych linii jedną całą, 
daje zajęcie dwóm istnieniom żyjącym bez celu i podwaja ich siły do pracy; 

daje dwóm poszukującym naturom sens życia i coś, dla czego warto żyć"  Mark Twain





















4 komentarze:

  1. Naprawdę, robisz świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysle ze ci brakuje jeszcze do robienia zdjec slubnych. Zobacz na galerie tej artystki https://facebook.com/fotografiaedytapietrzyk?tsid=0.9155046816449612&source=typeahead

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia robiłam przy okazji żeby się sprawdzić, to po pierwsze. A po drugie, zdjęcia nie były nawet robione lustrzanką i robiłam takie zdjęcia po raz pierwszy.

      Usuń