sobota, 13 czerwca 2015

Night sky

Cześć! U was też tak gorąco, bo u mnie strasznie uff... Aż nic się nie chce robić. 
Dawno tu nic nie pisałam ale to po prostu przez brak czasu. 
Dziś mam dla was moje eksperymenty. To może nie są jakieś super ujęcia ale dopiero się uczę. Mam nadzieję, że choć trochę się będą podobać. 
Robienie zdjęć w nocy jest bardzo trudne. Nie dość, że nie wiadomo jak ustawić ostrość, bo tak na prawdę nic nie widać to później jeszcze obróbka. Ale efekty są powalające, nawet nie myślałam że mi to w ogóle wyjdzie. Lubię takie eksperymenty, można się nieźle zaskoczyć. 
Zauważyłam ostatnio, że wolę fotografować naturę, krajobrazy, makro niż ludzi. Wiadomo, że fotografowanie ludzi daje mnóstwo możliwości ale jednak kiedy robi się zdjęcia przyrody można uchwycić coś co  nie jest widoczne. Nie mówię, że w ogóle nie będę robić zdjęć ludziom ale jednak bardziej skupiam się na naturze. 
To tyle moich wielkich wywodów, czekam na jakieś opinie.  
Pozdrawiam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz