niedziela, 25 lutego 2018

I Międzynarodowe Targi Animacyjne w Krakowie!




Cześć wszystkim!
W ubiegły weekend, miałam przyjemność być fotografem na I Międzynarodowych Targach Animacyjnych, które odbyły się w Krakowie. Było to bardzo fajne doświadczenie. Nigdy nawet nie myślałam, że wszystkie firmy, które spotkałam istnieją, a co dopiero, że są takie duże. Całe targi odbywały się w BiznesLab, który był idealnym miejscem, jak na pierwsze takie targi. Wszystko odbywało się bardzo sprawnie i w bardzo wesołej atmosferze. Zrobiłam sporo zdjęć, także bardzo chętnie się z wami nimi podzielę. Warunki do fotografowania może nie były jakieś wymarzone, ale myślę, że w miarę dałam radę. 
A teraz zapraszam do oglądania!

Pozdrawiam
M.



























W trakcie targów, odbywały się również warsztaty. Miałam przyjemność sfotografować m.in. warsztaty z dekoracji balonowych, organizowanych przez Sklep Animatora oraz firmę Sempertex.
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz